This award is administered in partnership by LIANZA and Te Rōpū Whakahau.
Website: Rua Mano LIANZA
Te Karāti Rua Mano o Te Rau Herenga o Aotearoa rāua ko Te Rōpū Whakahau
He kupu whakataki
I ngā tau tata nei, kāre tahi he tangata ka tonoa i tēnei puna pūtea, ā, i runga anō i ngā pēhitanga ā-pūtea o te wā, ko te kōrero nei ia ‘ki te kore e mahia, ka riro ki kaupapa kē.’ I runga i ērā whakatau, ka haukerekeretia e te karāti te panoni te kaupapa kia whānui ake. Ahakoa kua riro ētahi pūtea, kei te mau tonu ki ētahi i runga i tētahi atu kaupapa.
E ngā mana, e ngā reo, e ngā karangatanga maha, tēnā koutou, tēnā tātou katoa. Koutou katoa kua whai wāhi, kua whai pānga ki tēnei karahipi, ngā mihi ki a koutou katoa.
Ko te kaupapa o te karāti nei hei awhina hei whakamanawa hoki ngā mema, ngā tauira māori rānei o Te Rau Herenga o Aotearoa me Te Rōpū Whakahau kia whakatinanahia ā rātou hiahia kia mātau ā- wheako i te hui ā-tau o Te Rōpū Whakahau. Ki te whiwhi koe, ko te rima rau tāra te wāriu o te karahipi kia haere ki te hui ā-tau o Te Rōpū Whakahau
Ka tahi, me mena o Te Rau Herenga, Ka herea te tangata ki te ako i te reo Māori, ngā tikanga me te Mātauranga Māori anō hoki, ka rua.
Ka herea te tangata ki te whakamārama me pēhea tōna whāngai atu ngā mea e ako nei a ia.
- Tumuaki o Te Rōpū Whakahau
- Tumuaki o Te Rau Herenga o Aotearoa
- Ko te kaikaunihera o Te Rau Herenga o Aotearoa nō Te Rōpū Whakahau.
- I ētahi wā ka tonoa hoki Ngā Kaiwhakahau o Te Rōpū Whakahau
LIANZA Rua Mano Grant
PO Box 12-212
E ngā mana, e ngā reo, e ngā karangatanga maha, tēnā koutou, tēnā tātou katoa. Each year LIANZA offered a scholarship worth one thousand dollars as the LIANZA National Council’s commitment to tangata whenua studying librarianship and mātauranga Māori. In recent years this scholarship was not utilised as much as envisioned.
In 2019 all LIANZA scholarships were reviewed. The partnership between Te Rōpū Whakahau and LIANZA Council led to the decision to re-purpose rather than to stop offering this scholarship. The newly-named Rua Mano Grant aims to encourage and support both LIANZA and Te Rōpū Whakahau members to strengthen their knowledge of te reo Māori, tikanga and Mātauranga Māori by providing a subsidy to attend the Te Rōpū Whakahau Hui-a-tau.
Kaupapa | Initiative
To provide an annual subsidy of approx. $500 for attendance at the Te Rōpū Whakahau Hui-a-tau.
Whakaritenga | Provision
- Be a current personal member of LIANZA or Te Rōpū Whakahau and have been a LIANZA member for three years
- Display commitment to learning te reo Māori and/or tikanga and/or Mātauranga Māori
Tono | Application
- Name and address of applicant
- The applicant must explain how he/she intends to improve and share his/her commitment to te reo Māori and tikanga and Mātauranga Māori.
- The applications close on 30 May
- Applications should be addressed to LIANZA Rua Mano Scholarship and sent to the LIANZA Office
The successful candidate will be expected to:
Produce an article to be published in Library Life within a six -month period of completion of travel
The recipient will be expected to participate in any LIANZA publicity promoting the award
The selection panel includes the President of Te Rōpū Whakahau (Chair); the President of LIANZA; and the Te Rōpū Whakahau representative on LIANZA National Council. Ngā Kaiwhakahau may also be asked to participate.